M
miriam_81
Lid sinds 30-5-2026
Verse Starter9 upvotes ontvangen
Berichten (1)
9
Hoe beloon je jezelf bij een mijlpaal zonder dat het eten is?
Ik ben nu 7 kilo verder en merk dat ik elke mijlpaal automatisch met eten wil belonen. Eerste 5 kilo eraf? Even uit eten. Broek een maatje kleiner? Gebakje halen. Maar zo ben ik natuurlijk de hele tijd mezelf aan het tegenwerken. Ik snap dat eten als beloning gebruiken precies de gewoonte is waar ik vanaf wil, dus ik wil het anders gaan doen. Probleem is dat ik zo gauw niks anders kan bedenken dat echt voelt als een cadeautje voor mezelf. Hoe doen jullie dat? Beloon je jezelf bij elke paar kilo of juist bij de grotere doelen? En waarmee dan, zonder dat het meteen handenvol geld kost? Ik hoor graag wat bij jullie werkt.
💬 7 reacties🔗 Delen