M
marije_84
Lid sinds 23-6-2026
Verse Starter9 upvotes ontvangen
Berichten (1)
9
Sinds ik gestopt ben met frisdrank en sap viel het er snel af, blijft dat zo?
Ik dronk echt veel te veel frisdrank, makkelijk vier of vijf glazen cola of aanmaaklimonade per dag en meestal ook nog een pak sap erbij. Sinds drie weken drink ik alleen nog water, thee en af en toe een koffie zonder suiker. Aan mijn eten heb ik verder niks veranderd. De eerste week vielen er meteen twee kilo af en inmiddels sta ik 3,5 kilo lager, van 84 naar 80,5. Dat ging veel sneller dan ik had verwacht voor zo'n kleine aanpassing. Nu ben ik een beetje bang dat het straks weer stilstaat of dat het terugkomt. Is het normaal dat het in het begin zo hard gaat? En houdt dat tempo aan, of moet ik nog meer aanpassen om verder te komen?
💬 5 reacties🔗 Delen