M

margreet_70

Lid sinds 28-3-2026

Verse Starter7 upvotes ontvangen

Berichten (1)

7
Intermittent FastingGeplaatst door margreet_7018 uur geleden

16:8 en 's avonds warm eten met het gezin - hoe laat zetten jullie je eetvenster?

Ik doe nu een paar maanden 16:8 en het bevalt goed, maar ik loop tegen iets aan en ben benieuwd hoe jullie het doen. Ik lees overal dat een vroeger eetvenster beter zou werken, dus bijvoorbeeld eten tussen 8 en 16 uur. Maar bij ons eet het hele gezin 's avonds warm rond half 7. Dat wil ik niet missen, dat is juist het moment dat we samen aan tafel zitten. Nu houd ik mijn venster op 12 tot 20 uur. Dat past prima met het gezin, maar ik vraag me af of ik resultaat laat liggen door zo laat te eten. Hoe doen jullie dat? Schuiven jullie het warme eten naar voren, of houden jullie gewoon een later venster aan zodat je met het gezin mee kunt eten? Ben benieuwd.

💬 6 reacties🔗 Delen