Snel AfvallenGeplaatst door lotte.1994102 dagen geleden

Afvallen na je 40e, is het echt moeilijker?

Hoi allemaal. Ik ben net 42 geworden en merk dat het afvallen echt moeilijker gaat dan 10 jaar geleden. Vroeger deed ik gewoon even een weekje minder eten en dan was ik 2 kilo kwijt. Nu kan ik 3 weken gezond eten en bewegen en dan is het resultaat misschien een half kilo. Super frustrerend. Zijn hier vrouwen van boven de 40 die toch goed resultaat hebben? Wat werkte voor jullie?
6
💬 3 reacties🔗 Delen

Reageer

saskia1988101 dagen geleden

Herkenbaar! Bij mij is krachttraining echt het verschil geweest. Cardio alleen deed niks meer na mijn 40e.

ingrid1970100 dagen geleden

Ik ben 55 en het lukt nog steeds hoor. Maar je moet wel geduldiger zijn dan vroeger. En eiwitten, veel eiwitten.

lotte.199499 dagen geleden

Krachttraining dus. Ik deed alleen maar wandelen en een beetje fietsen. Misschien moet ik toch eens naar de sportschool.